Klagomål

Om klagomål

Tack ger vi 2 års garanti i enlighet med köpslagen. Garantin gäller fel i material eller genom tillverkning, men tyvärr gäller inte fel eller skador som begås genom felaktig användning av produkten.

Hur annonserar jag ett objekt?

Om du vill annonsera en produkt rekommenderar vi att du gör det så snart som möjligt efter att felet har upptäckts och skickats ett mail till vår kundtjänst här (länk). Vi behöver följande information när du måste annonsera:

En beskrivning av felet på objektet - Fäst även bilder och video

En beskrivning av hur felet har inträffat.

Som en beskrivning av en möjligen. Reservdel som kan rätta till felet.

Ditt beställningsnummer på objektet och din kontaktinformation.

Du får då ett mail från oss med de ytterligare instruktionerna, beroende på den specifika situationen.

När du har fått ett mail från oss och eventuellt. Måste skicka din produkt tillbaka, det är viktigt att du skickar produkten i en ljudförpackning, eftersom du har ansvaret för paketet tills det är mottaget med oss. Ta också en bild av paketet innan du skickade den. Då ska vi ordna att behandla ditt klagomål så snart som möjligt.

Tack täcka tullen för att återvända ämne och vända klagomålet på en större produkt, vi hämtar i gatuplanen.